Kontaktujte nás
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Dobierkou – Tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou na Pošte alebo výdajni Packeta. Na výdajných miestach je možná platba kartou.
Platba na bankový účet – Po odoslaní objednávky pošlite vašu platbu priamo na náš bankový účet. Na identifikáciu platby použite číslo objednávky. Objednávka nebude odoslaná pokiaľ peniaze nebudú pripísané na náš účet. V prípade naskenovania QR kódu sa vám načítajú všetky platobné údaje automaticky.
Každá objednávka bude odoslaná nasledujúci pracovný deň! Ak si však objednáte switch, ktorý si vyžaduje ručnú lubrikáciu, môže dôjsť k oneskoreniu 2 až 3 dni!
Tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné nepoškodený a v pôvodnom stave bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru.
Vytlačte si formulár na odstúpenie od zmluvy a priložte ho k tovaru. Tovar zabaľte tak, aby neprišlo k jeho poškodeniu počas dopravy k nám na našu adresu: e-Trading, s.r.o., Jelšová 26, 94901 Nitra.
NEPOSIELAJTE NÁM TOVAR NA DOBIERKU, NEBUDE PREVZATÝ A VRÁTI SA VÁM SPÄŤ.
Áno. Všetky produkty, ktoré je možné vložiť do nákupného košíka sú dostupné skladom a budú odoslané čo najskôr.
Objednávky odosielame v rámci Slovenska a ČR.